פרסום בגוגל: איך זה עובד?

פלטפורמת פרסום בגוגל לעסקים נחשבת לכלי יעיל במיוחד בקידום העסק. אם גם אתם רוצים להוביל את העסק שלכם להצלחה, לפניכם כל הפרטים על פרסום ממומן בגוגל

האתר הנצפה ביותר בעולם הוא מנוע החיפוש גוגל. למעשה, 90 אחוז משוק מנועי החיפוש נשלט בידי חברת גוגל. בזכות איכות התוצאות, המהירות והממשק הנוח שלו, גוגל מושך קהל עצום של גולשים (5.6 מיליון אנשים ליתר דיוק) המשתמשים במנוע החיפוש 3-4 פעמים מידי יום בממוצע. בשל הפופולריות הגדולה של מנוע החיפוש בגוגל, עסקים רבים בוחרים לפרסם את האתר שלהם דרך פלטפורמת פרסום בגוגל לעסקים הנקראת Google Ads.

לפי הסטטיסטיקה, פרסום בגוגל ובפייסבוק מהווה נתח נרחב בשוק הפרסום הכללי בארצות הברית – גוגל מחזיקה ב-38.6 אחוז משוק הפרסום בארצות הברית לבדה, ופייסבוק מחזיקה ב-19.9 אחוז. 4 מיליון עסקים ברחבי העולם מפרסמים את העסק שלהם בגוגל, והסיבה היא שזה פשוט משתלם. לפי הסטטיסטיקה, על כל דולר שעסק משקיע על פרסום ממומן בגוגל, העסק מרוויח 2 דולר. הרווחים באים לידי ביטוי בהגדלת ההכנסות ובשיעור המרות הגולשים ללקוחות פוטנציאליים. אז אם גם אתם רוצים להצטרף לחגיגה, לפניכם הסבר כיצד פרסום בגוגל עובד.

הגדרת מטרות

בראש ובראשונה עליכם להגדיר מהי המטרה שאליה אתם חותרים. פרסום בגוגל לעסקים יכול לסייע לכם להגדיל את כמות המבקרים בחנות הפיזית שלכם באמצעות מודעות עסקיות, שיעזרו לאנשים למצוא במפה את המיקום הפיזי של העסק שלכם. בנוסף לכך, פרסום בגוגל יכול להגדיל את כמות המכירות, ההזמנות וההרשמה לאתר שלכם, להגדיל את כמות הלידים, ולהגדיל את תנועת הגולשים לאתר במטרה להמיר אותם ללקוחות. פלטפורמת פרסום בגוגל לעסקים תציע לכם פורמט למודעה בהתאם להגדרת המטרה שלכם. נשמח לסייע לכם בהגדרת המטרות והיעדים שלכם וללוות אתכם בתהליך בניית קמפיין הפרסום הממומן בגוגל.

בחירת סוג הקמפיין
ישנם שלושה סוגי קמפיינים עיקריים שמציעה פלטפורמת פרסום בגוגל לעסקים:

  • קמפיינים במנוע החיפוש – מודעת טקסט המופיעה בתוצאות החיפוש עבור גולשים שמחפשים שירותים או מוצרים הדומים למה שאתם מציעים.
  • קמפיינים של וידאו – סרטונים קצרים באורך של 6 עד 15 שניות המופיעים לפני או במהלך סרטון ב-Youtube (גוגל היא הבעלים של Youtube).
  • קמפיינים ברשת המדיה – מודעות המלוות בתמונות שמופיעות באתרים ובאפליקציות בהם נוהג לגלוש קהל היעד שלכם.
  • קמפיינים של שופינג – הצגת מודעות הכוללות את המוצרים שאתם מוכרים, במטרה לעודד קידום מכירות ולהגדיל את תנועת הגולשים לחנות הוירטואלית שלכם.
  • קמפיינים של קידום אפליקציות – קידום האפליקציה שלכם במנוע החיפוש של גוגל, ב-Youtube ובחנות המקוונת של גוגל – Google Play. שימו לב שהשירות הזה מיועד לאפליקציות לאנדרואיד.

ההחלטה איזה סוג של קמפיין לבחור, תלויה בין השאר בקהל היעד של העסק שלכם. חשוב מאוד לערוך מחקר שוק אודות קהל היעד שלכם, על מנת להבין מהו קהל היעד, מהם תחומי העניין שלו ומהם המאפיינים הדמוגרפיים שלו. אנחנו נערוך עבורכם מחקר מקיף שילמד אתכם על קהל היעד של העסק שלכם.

החלטה היכן לפרסם

פלטפורמת פרסום בגוגל לעסקים מאפשרת לכם לכוון את הפרסום שלכם לשוק המקומי או להרחיב אותו לשוק הגלובלי מעבר לים. במסגרת הפרסום ניתן לבחור את המיקום הגיאוגרפי של הצגת המודעה – ברדיוס הקרוב לבית העסק שלכם, בעיר שבה אתם מנהלים את העסק, או באזורים נרחבים יותר כמו מדינת ישראל או לכל העולם. אם יש לכם חנות פיזית ואין לכם כוונה לבצע משלוחים לחו״ל או אם אתם פונים רק לקהל הישראלי, עדיף לכם לבחור בפרסום לשוק המקומי. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים להתרחב ולהציע את המוצרים שלכם ללקוחות בכל העולם, כדאי לכם לבחור בפרסום גלובלי.

ניסוח המסר השיווקי
לאחר שהחלטתם על סוג הקמפיין והיכן לפרסם את המודעה שלכם, עליכם לנסח את המודעה. לרוב יש לכתוב שלוש שורות המקדמות את העסק שלכם, ולהוסיף פרטים כמו מיקום העסק, קישורים לדפים ספציפיים באתר שלכם, ביקורות על מוצרים ועוד. הטקסט שתנסחו חשוב מאין כמוהו. כל איש פרסום יודע שהתוכן הוא המלך. הוא ישפיע על הגולשים האם ללחוץ על המודעה שלכם, או לעבור הלאה ולהיכנס לאתר של החברה המתחרה. לכן, כאשר אתם מחליטים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, יש להקדיש מחשבה רבה על ניסוח הטקסט הקצר שיופיע במודעה. אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן לקמפיין פרסום בגוגל, וננסח עבורכם את המודעה שתקלע לקהל היעד ותתאים לאופי ולדרישות העסק שלכם. בנוסף לכך, ישנן מודעות המשלבות תמונה או סרטון, וגם כאן יש לבחור היטב את התמונה או הסרטון שיעבירו את המסר השיווקי הנכון, וימשכו את קהל היעד לאתר האינטרנט שלכם.

הגדרת התקציב

שיטת התשלום ב-Google Ads עובדת לפי מודל הנקרא ״תשלום לפי קליק״ (PPC- PAY PER CLICK). עסקים משלמים רק כאשר ישנן תוצאות, והגולש הקליק על המודעה שלהם או כאשר התקשר לבית העסק שלהם. כך תוכלו להבטיח שההשקעה הכספית שלכם בפרסום בגוגל לא מתבזבזת לחינם. עליכם להגדיר מראש מה תקציב הפרסום שלכם – ניתן להחליט על תקציב נמוך של דולר ליום ולהגיע גם לתקציב גדול של 100 דולר ליום. בהתאם להגדרת התקציב שלכם, גוגל יציג בפניכם את התוצאות המשוערות של הפרסום שלכם. ככל שתשקיעו יותר כסף על הפרסום, כך גדל הסיכוי שיותר גולשים ייחשפו למודעה שלכם. הפרסום בגוגל אינו מצריך ממכם מחויבות ארוכת טווח. ניתן לשנות בכל רגע נתון את התקציב, להתחיל פרסום מחדש ולהפסיק את הפרסום אם אתם מעוניינים בכך.

הפעלת המודעה
זהו. אחרי שהחלטתם היכן לפרסם את המודעה, ניסחתם את הטקסט, בחרתם את התמונה או הסרטון שיצורפו אליה והגדרתם את התקציב, תוכלו להפעיל את מודעות הפרסום בגוגל. כאשר הגולשים יקלידו במנוע החיפוש בגוגל מילות מפתח הקשורות לתחום העסק שלכם ושאותן הגדרתם מראש, תופיע בין תוצאות החיפוש המודעה שלכם. לאחר הקמת קמפיין פרסום ממומן בגוגל, תוכלו לעקוב בזמן אמת אחר ביצועי הקמפיין וכך להחליט באיזו אסטרטגיית פרסום לנקוט והאם להגדיל את התקציב, לצמצם או להפסיק את הקמפיין הפרסומי. לא תמיד עסקים יודעים לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי הפרסום בגוגל, ולכן חשוב שחברה מקצועית ומנוסה כמונו, תבנה עבורכם את הקמפיין ותדאג להצלחתו.

אם גם אתם מעוניינים להקים קמפיין פרסום בפלטפורמת פרסום בגוגל לעסקים, חשוב שתדעו כי מדובר בתהליך המצריך מחשבה מעמיקה ועבודה רבה. אנחנו מתמחים בפרסום בגוגל עבור עסקים גדולים ובינוניים, ונשמח להעניק לכם את שירותינו. אנו נדאג לכך שהקמפיין שלכם ישיג לכם את התוצאות הטובות ביותר, יגדיל את תנועת הגולשים וימיר אותם ללקוחות קבועים. אז תנו לנו לדאוג לפרסום ממומן בגוגל עבורכם ואנו נקדם את העסק שלכם להצלחה גדולה.

השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.