חנות אינטרנט מאפשרת להגדיל את כמות הלקוחות והרווחים

אחד ההיבטים החשובים ביותר בבעלות על אתר חנות משלך הוא הגמישות והחופש להציג אותו בפני מבקרים ולקוחות באתר, ממש כפי שאתה חושב לנכון. זאת הממלכה שלך והכל בה אפשרי וכמעו שלא חלים עליך הגבלות. האופן שבו אתה בונה את חנות האינטרנט שלך, מציג את המוצרים שלך ומעצב את חוויית הלקוח באתר, מאפשר לך לבנות אמון בקרב הגולשים. מיתוג החנות שלך מאפשר לך לבנות בסיס לקוחות של אנשים שמכירים וסומכים עליך, מצפים לרמה מסוימת של שירות שאתה יודע לתת בעסק שלך וישמחו לספר לחברים ולבני משפחתם אודותיך.

בניית חנות אינטרנטית – חשבת נכון

עסקים רבים נאלצים להעביר את המיקוד שלהם לסביבה המקוונת, ורשתות גדולות רבות מתחילות לבצע את המעבר הדיגיטלי למסחר אלקטרוני.

בניית חנות מקוונת היא השקעה, אך כזו שמשתלמת אם עושים אותה נכון. נגיעה בשורת קוד מאפשרת לך להפעיל חנות מקוונת מעוצבת היטב תוך זמן קצר. כיום
כשזה מגיע לצמיחת העסק שלך, אתה צריך להיות בעל נוכחות מקוונת. עם אחד מפתחי אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר, תוכל ליצור עסק שפונה ללקוחות, מציג את המוצרים והקטלוגים שלך וקל לשימוש. בניגוד לחנות מסורתית של לבנים, אין דרך לענות על שאלות של לקוחות, לספק מידע עסקי יקר ערך או לאפשר למשתמשים לקנות באינטרנט. 

בואו ניתן לדוגמא שמישהו מחפש לקנות "מדף ספרים"

וכאשר יגיעו לאתר שלהם, הם יקנו את המוצר שאתה רוצה להציע. לאחר שתגדיר את החנות שלך, הפלטפורמה תפרט את המוצרים שלך. עליך לייעל את החנות שלך לפלטפורמה כמיטב יכולתך, מכיוון שהפלטפורמה רוצה להציג את המוצר שלך.

דוגמא נוספת

אם אתה פותח חנות נישה המוכרת כרזות וינטאג ', תוכל לקבל פרסום נוסף בחינם על ידי התחברות לקהילות ופורומים מקוונים של נישות. שותפויות משפיעים יכולות לסייע למשוך מכירות ראשוניות ולהגדיל את הנראות של אתרי האינטרנט שלך במנועי החיפוש עוד לפני שצרכנים מעוניינים אפילו יתחילו להקליד את שם המותג שלך בחיפוש, במיוחד בשלבים המוקדמים.

מהן הפלטפורמות המומלצות לבניית אתרי אינטרנט?

WooCommerce

בונה החנויות המקוון של WooCommerce מאפשר לך לבנות את החנות המקוונת של חלומותיך במחיר משתלם. עלות הקמת חנות מסחר אלקטרוני תלויה בגודל החנות שלכם ובבחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני. עם BigCommerce אתה יכול לפתוח עסק תחביב עם קטלוג מוצרים קטן תמורת 29 $ לחודש בלבד.

הכירו את SHOPIFY

Shopify הוא בונה חנויות מקוון פופולרי עבור חברות הזנק ועסקים קטנים שרוצים להתחיל במהירות. הוא זול, ידידותי למשתמש ועשיר בתכונות. התכונות הבולטות ביותר של הקונה המקוון כוללות תמחור (ערוצי המכירה של Shopify מתחילים מ- $ 29 לחודש), פלטפורמת משלוח משולבת למשלוח ומכירה של מוצרים פיזיים, אינטגרציה של plug-and-play עם BigCommerce והתמקדות מרובת ערוצים המתחברת לאמזון. , eBay ופייסבוק.

מה עוד כדאי לדעת לפני הקמת חנות אינטרנטית?

בחירת שם הדומיין

ברגע שאתה חושב על שם דומיין שאתה רוצה לבחור, עליך לרשום אותו ולהפוך אותו לשלך. כדי לשמור על הרלוונטיות, מומלץ להשקיע קצת ולחפש תחום ייחודי. שם החברה ושם הדומיין שלך הם המזהים הייחודיים שלך לצרכנים. הובלת צרכנים לחנות המקוונת שלך עם שם הדומיין הנכון יכולה לשפר את זיכרון המותג ואת המודעות. כל שעליך לעשות הוא לחשוב על אחד ייחודי ולבדוק אם הוא פנוי. במידה וכן, לתפוס.

כדי להקים את החנות שלך, אתה צריך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. בנוסף לתשלומים על אחסון ושרת, ישנן עמלות עסקה נוספות, אתה יכול ליצור עיצובים משלך עם בונה אתרים מצוין, או שאתה יכול לשכור מעצב בעלות של $ 99 להתאמה אישית של חלונות ראווה (שתוכל לעשות כאן).

בניית חנות אינטרנטית היא אסטרטגיה מעולה להגדלת הרווחים.

בין אם המטרה שלך היא ליצור אתר למכירת מוצרים, או לבנות אתר שישלים את העסק הפיזי שלך ולהגדיל את המכירות, יש לקחת בחשבון כמה דברים חשובים בעת הקמת או יצירת אתר. אין זמן טוב יותר לפתוח עסק מקוון היום. החל מסטארט-אפים קטנים ועד חברות בינוניות, בעזרת וורדפרס – בניית חנויות אינטרנט בקלות, תהיה לך חנות תוך זמן קצר בעלות סבירה.

הוספת מוצר היא פשוטה כמו לחיצה על מוצר בסרגל הצד והוספתו לכפתור. לאחר הזנת שמך, המחיר והכמות, תוכל להעביר פרטים רלוונטיים נוספים ולשנות את סטטוס המוצר לאקטיבי, כך שיגיע ישירות לחנות המקוונת שלך ומוכן למכירה. יהיה עליך להוסיף את פרטי החשבון שלך ולהשלים את פרטי החבילה כדי להשלים את התהליך.

אם הלקוחות הקיימים שלך בשוק כבר יודעים את שם המותג שלך, הם ימצאו את האתר שלך וילכו ישירות אליך לבצע רכישה. קיום אתר משלך הופך את המיתוג לקל ואמין יותר מכיוון שיש לו נוכחות מקוונת קונקרטית, מוגדרת וממוקדת אליה תוכל להפנות את לקוחותיך.

למה בניית חנות אינטרנט?

האינטרנט הוא המקום בו אנשים קונים המוצרים. גם אם גולש עדיין לא לקוח של האתר שלך, מאפשר לאסוף את פרטי הקשר שלהם ולאפשר הפיכתם ללקוחות בהמשך. ברגע שיש לך את כתובות הדוא"ל של הלקוחות שלך, אתה יכול לשלוח להם מיילים על קמפיינים שיווקיים, הנחות או הכרזה על מוצרים חדשים ואף לשפר משמעותית את הקמפיינים ברשתות החברתיות. מכירה באתר משלך מעניקה לך יותר סיכויים ליצור נקודות מגע חדשות של לקוחות ולשכפל מכירות תוך הקמת חנות מסחר אלקטרוני משלך כמקור לשביעות רצון ולקוח. מכיוון שמכירות חוזרות הן אחד הגורמים המרכזיים בצמיחת המסחר האלקטרוני, מכירה ללקוחות קיימים היא קלה יותר ומשתלמת בכ -20% מעסקים חדשים. בנוסף, ניתן להוסיף את המיתוג והקשרים שאתה יוצר במשרדך לחנות מקוונת כדי להגדיל את התנועה לאתרך ולמנועי החיפוש שלך.

אם יש לך מוצר מוכח שהוא איכותי וטוב בשוק, כמו אוכל לכלבים או זוג משקפי שמש, שאתה יודע שיהיה אהוב על הלקוחות, יהיה קל יותר ללקוחות שלך לרכוש אותו בחנות המקוונת שלך. אם אתה יודע שלקוחות אחרים רכשו את אותו מוצר והם מרוצים ממנו, אתה יודע שגם לקוחות חדשים ייהנו מהמוצר שלך. לקוחות רבים נוסעים לקנות מוצרים מסוימים מהספק שלהם בחו"ל כדי להמשיך ולקבל שירות מעולה, כך שחנות מקוונת תוכל להעמיק את חוויית הלקוח ולהתחבר מקרוב למותג שלך.

עסקים קטנים ואפילו תאגידים גדולים יכולים ליהנות מהכללת המסחר האלקטרוני באסטרטגיות העסקיות שלהם. קמעונאים עם מיקומים פיזיים יכולים, למשל, לשלב מסחר אלקטרוני בכדי לתת ללקוחות את האפשרות לגלוש באינטרנט ולהרים בחנות. חנות מקוונת לא רק מאפשרת לקמעונאים לשרת לקוחות קיימים ולהקל עליהם את הקניות, אלא גם לאפשר לחברות למצוא קהלים חדשים, במיוחד כאלה שאולי מעולם לא נכנסו למיקומן הפיזי.

חנויות מקוונות יכולות לעקוב אחר המקום שבו הלקוחות לוחצים ולספק תובנות יקרות ערך על תהליך הקנייה ולסלול את הדרך להזדמנויות שיווק כגון עגלות קניות נטושות ודואר אלקטרוני שמוכרים לקוחות בקנייה. יש כל כך הרבה חופש בעלי חנויות מקוונות אפילו לא יודעים איפה להתחיל לאצור את החנויות שלהם.

בשונה מרוב חנויות המסורתיות, חניות אינטרנטיות יכולות לפעול 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע גם אם אינכם יושבים מול מחשב. זה מאפשר לך להגיע לקהל גדול בהרבה ממה שקורה בחנות מסורתית, וכאמור, אתרים מקוונים פתוחים לעסקים ואינם דורשים נוכחות מקוונת בכדי לבצע עסקאות. יצירת אתר האינטרנט שלך, מלווה בהליך שדורש הרבה מחשבה ומשאבים, בעיקר בשלב ההקמה – כמו הגדרת בניית אסטרטגיית תוכן לקידום, מבנה היררכי נכון, מבנה דפי מוצרים, פתרון סליקה, אמצעי תשלום ושירות לקוחות הם רק חלק מידע נדרש בניהול חנות מקוונת מצליחה.

פלטפורמת וורדפרס היא אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית חנות מסחר אלקטרוני בשוק והמומלצת ביותר לבניית חנות מקוונת מצליחה כדי למשוך קונים ולשמור על לקוחות נאמנים. בעלי עסקים שרוצים למכור מוצרים יכולים לפנות ללקוחות באמצעות חנות מקוונת ועם קידום טוב, לגרום לעסק שלהם להיות לבלוט ברשת. באמצעות חנות אינטרנט ניתן גם להגדיל את המכירות של חומרים לא מוחשיים וספרים אלקטרוניים שנמכרים דרך החנות המקוונת שלך. על ידי הצגת מוצריך באתר, אתה מגדיל את הזדמנויות המכירה מכיוון שאתה יכול להראות ללקוחות שהמוצרים שלך מתאימים להם. צור ונהל את החנויות המקוונות שלך באמצעות אפשרויות איסוף ומשלוח מותאמות אישית, תכונות ניהול מלאי, קופונים ותשלום לתוכניות לפי בחירה. 

במקום לבזבז שעות אינסופיות בהקמה וניהול של החנות המקוונת שלך, אתה יכול להתרכז בניהול העסק שלך, בזמן שאנחנו נקים, נקדם וננהל לך את העסק באונליין.

גם אם יש לך כבר חנות אבל הביצועים שלה לא טובים מספיק, תוכל לדבר איתנו ונשמח להראות לך איך ומה ניתן לשפר, כדי להגדיל את יחס ההמרה. אולי זה דף מוצר שאין בו מספיק ביקורות של לקוחות או תמונות לא מספיק טובות, או אולי אנשים נוטשים את עגלת הקניות בגלל עלויות משלוח גבוהות. יכולות להיות סיבות רבות נוספות לאתר מכירות שאינו מביא ביצועים מספקים, כגון דף הבית מבלבל, חסר עיצוב ולא ידידותי למשתמש, תהליך התשלום שלך חסר אמצעי תשלום או אפשרויות תשלום שאינם תואמים את מה שהלקוחות שלך מצפים להם בעסקי המסחר האלקטרוני שלך ועוד. כמובן שביצועי חנות אינטרנטית לא מספקים, יכולים להתחיל בזה שפשוט אין מספיק תנועה לאתר… 

עוד סיבות מדוע כדאי לכם לבנות חנות מקוונת

יש לכם עסק למכירת מוצרים ואתם רוצים להגדיל את ההכנסות ואת קהל הלקוחות שלכם? כך בניית חנות אינטרנטית תגדיל את העסק שלכם ותהפוך אותו למשגשג יותר

בשנים האחרונות, יותר ויותר צרכנים מבצעים רכישות בחנויות און ליין. למעשה, מדובר באחת הפעילויות הפופולריות ביותר בקרב הגולשים ברחבי העולם. לפי הנתונים, בשנת 2020, שנת הקורונה – היקף מכירות המסחר האלקטרוני (E Commerce) ברחבי העולם עמד על 6.5 מיליארד דולר. כל עסק המוכר מוצרים ומעוניין להגדיל את הכנסותיו, חייב לשקול הקמת חנות אינטרנטית. ישנם עסקים הממשיכים לנהל חנות פיזית במקביל לחנות אינטרנטית, בעוד שעסקים אחרים מתמקדים בחנות אינטרנטית בלבד בזכות היתרונות הרבים שלה.

היתרונות בבניית חנות אינטרנטית

רכישה בכל שעה
חנות און ליין מאפשרת לכם למכור את המוצרים שלכם 24 שעות ביממה, בכל שעות היום ובלילה. כל גולש יכול לבצע רכישה בכל עת, מבלי שיצטרך להמתין לשעות הפתיחה של החנות הפיזית. בעזרת היתרון הגדול הזה, תוכלו להגדיל את ההכנסות והרווחים שלכם מידי יום.

הגדלת קהל הלקוחות שלכם

חנות פיזית מוגבלת רק לצרכנים הנמצאים באותו אזור. לעומת זאת, באמצעות החנות המקוונת תוכלו למכור ולשלוח את המוצרים שלכם לכל רחבי הארץ. מכיוון שאין צורך להגיע למיקום הפיזי של החנות שלכם, ניתן לבצע רכישה בכל מקום. אם אתם חולמים לפרוץ את גבולות ישראל ולשווק את המוצרים שלכם בחו״ל, תשמחו לדעת שהחלום שלכם יכול להתגשם בקלות. פנו אלינו, ואנחנו נדאג עבורכם לבניית חנות און ליין בשפה האנגלית.

חיסכון במשאבים
חנות אינטרנטית חוסכת לכם בכוח אדם (מוכרים וקופאים למשל) ובזמן עבודה הכרוכים בניהול חנות פיזית. לאחר בניית חנות אינטרנטית, יש צורך רק באדם אחד שינהל את החנות וניתן לעשות זאת בקלות רבה וללא צורך בידע מוקדם בתכנות. מעבר לכך, חנות פיזית מצריכה מכם להוציא הון עתק על ארנונה ושכירות, בעוד שבניית חנות מקוונת היא זולה משמעותית ואינה כרוכה בעלויות אלו.

אין הגבלה על כמות מוצרים

חנות פיזית, גדולה ככל שתהיה, מוגבלת מבחינת מקום האחסון של המוצרים שלכם. לעומת זאת, בחנות מקוונת תוכלו למכור אינספור מוצרים ללא הגבלה, להגדיל את המלאי, להסיר ולהוסיף מוצרים בכל עת שתחפצו בכך.

בניית אסטרטגיית מכירה

חנות אינטרנטית מאפשרת לכם לבחון מהם המוצרים הפופולרים ביותר בחנות שלכם ומהם המוצרים שנמכרים פחות, באילו דפי קטגוריות נוהגים לבקר הגולשים, מהו משך השהות שלהם באתר, מי הוא קהל היעד שלכם, מהם המאפיינים הדמוגרפיים ומהם תחומי העניין שלו. באמצעות המידע החשוב הזה, תוכלו לנקוט לגבש אסטרטגיית פרסום ולהחליט מה לשמר ומה לשפר בחנות המקוונת שלכם.

קבלת פידבקים מהלקוחות

אחת הדרכים לשפר את השירות ללקוחות שלכם, היא לקבל מהם חוות דעת וביקורות. במסגרת בניית חנות אינטרנטית, אנחנו נספק לגולשים שלכם אפשרות להשארת חוות דעת על המוצרים. זו דרך מצוינת לנהל אינטראקציה עם הלקוחות שלכם, ולהגביר את האמון של הלקוחות  הפוטנציאלים הנוטים להסתמך על ביקורות וחוות דעת. בנוסף לכך, תוכלו לקחת את חוות הדעת הטובות ביותר ולפרסם אותן בקמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות. זו הזדמנות נהדרת לקדם את החנות הדיגיטלית שלכם ולהגדיל את קהל הלקוחות.

טיפים לניהול חנות מקוונת

בניית תוכנית עסקית- בספר ״אליס בארץ הפלאות״, שואלת אליס את החתול: "האם תוכל לומר לי, בבקשה, איזו דרך עליי לבחור מכאן?". החתול משיב לה: "זה תלוי במקום אליו את רוצה להגיע״. גם אתם כמנהלי עסק, חייבים להגדיר מהם המטרות שלכם לגבי הקמת חנות אינטרנטית ולהציב יעדים כולל לוחות זמנים. בניית תוכנית עסקית תסייע לכם בדרך להצלחה.

מחקר שוק- לפני שאתם קופצים למים ופונים לחברה לצורך בניית חנות מקוונת, חשוב שתשאלו את עצמכם האם יש ביקוש למוצרים שלכם, מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, מהם המאפיינים הדמוגרפיים שלהם (גיל, מין, תחומי עניין ועוד), כיצד תוכלו להגיע ללקוחות הפוטנציאליים האלו, מי הם המתחרים שלכם, מהם המוצרים שהם מספקים וכיצד הם מנהלים את החנויות המקוונות שלהם. אנו נשמח לערוך בשבילכם את המחקר החשוב הזה לפני בניית חנות אינטרנטית עבורכם.

בחירת מוצרים- אנחנו מספקים נתונים על התנהלות הגולשים שלכם בחנות המקוונת ועל המוצרים המועדפים על הלקוחות. מומלץ לקחת את הנתונים האלה, לנתח אותם וכך לבחור בקפידה את המוצרים שיוצגו באתר. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בטכניקה הנקראת אפסיילים – מדובר במוצרים משלימים למוצרים שהגולש רכש. כך לדוגמה, אם הגולש מעוניין לרכוש מהחנות המקוונת שלכם בקבוק יין, במעמד התשלום הוא יקבל הצעה לרכוש זר פרחים. זאת שיטה טובה להעמיק את המכירה ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

בניית תקנון ותנאי שימוש- חשוב לוודא שבחנות המקוונת שלכם מופיע תקנון הכולל את תנאי הרכישה של המוצרים שלכם. תקנון זה לא רק מהווה עבורכם כיסוי משפטי, אלא עשוי למנוע מראש את הבעיות שלקוחות עלולים להתמודד מולן לפני הרכישה.

מבצעים וקופונים- מומלץ מאוד להעניק ללקוחות שלכם בחנות האינטרנטית קופונים ומבצעים כמו אחד פלוס אחד. זאת דרך לעודד רכישות באתר ואף למשוך לקוחות פוטנציאלים לחנות המקוונת שלכם.

שירות לקוחות-  גם אם אתם מוכרים את המוצרים הייחודים והמדהימים ביותר בעולם, הקמת חנות אינטרנטית עלולה להיכשל אם לא תקפידו על מתן שירות לקוחות. חשוב מאוד לספק ללקוחות שלכם שירות מהיר, אדיב וזמין במגוון פלטפורמות כמו טלפון, וואטסאפ, אימייל ורשתות חברתיות.

תהליך תשלום ידידותי- תהליך התשלום חייב להיות נוח ומהיר. לקוחות רבים עלולים לנטוש את סל הקניות שלהם בשל תהליך תשלום מסורבל. לכן, הקפידו שתהליך מילוי פרטי התשלום יהיה פשוט, שהגולשים לא יצטרכו למלא את אותו מידע מספר רב של פעמים ושהתשלום יתבצע באמצעות מגוון רחב של כרטיסי אשראי. תהליך תשלום ידידותי למשתמש יבטיח שהלקוחות שלכם יחזרו שוב ושוב לחנות האון ליין שלכם.


בניית חנות און ליין היא תהליך מורכב המצריך ניסיון וידע רב בתחום, ולכן כדאי לכם להשאיר

זאת בידיהן של חברות בניית אתרים המנוסות בבניית חנות מקוונת. אנחנו נשמח להעניק לכם שירותי בניית חנות אינטרנטית. נספק לכם מערכת ניהול נוחה ויעילה המאפשרת העלאת מוצרים לחנות המקוונת ללא כל הגבלה, סידור המוצרים בקטלוג, סינון תוצאות החיפוש של המוצרים בחנות הווירטואלית לפי קטגוריות, תהליך הזמנה מהיר ויעיל הכולל סליקת אשראי אוטומטית ונוחה במיוחד, עיצוב החנות הלוקח בחשבון את אופי העסק שלכם וקהל היעד תוך התאמת העיצוב לגדלי המסכים השונים, וכן נעניק לכם שירות לקוחות ותמיכה טכנית. בנוסף לכך, מערכת ניהול החנות שלנו תספק לכם דוחות על היקף המכירה של המוצרים שלכם ומהם המוצרים הפופולרים ביותר באתר.

השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.